Isnin, Ogos 17, 2015

Kambing punya cerita

Assalamualaikum

Semenjak dah lalu makan ni, tekak ni suka sangat makanan barat..yang peliknya kambing yang menjadi idaman..

Tengok ayam dah naik jemu dan loya tekak rasanya.

Satu set 'lamb chop' di restoren berharga antara rm15-rm20.. Aduss..boleh kapak macam ni.

Nak 'marinate' sendiri tak lalu rasanya..kang daripada rasa nak makan jadi xlalu plak nak makan.

Semalam ke pasaraya Giant, kebetulan ada kambing yang dah sedia diperap..ambil satu set..suami yang tlg panggangkan..tu pon baunya buat kepala naik pusing.

Bahaya tak ye kalau ibu mengandung makan daging kambing hari-hari?

credit kpd web ni http://www.9lucu.com/foto-lucu-kambing/

Wassalam

2 ulasan:

  1. Selera ibu mengandung ye... Rasa mcm tak bahay kot. Eh ntah la. Tapi boleh ke cikgu tahan bau kambing tu masa nak makan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. hye lyd..lama x sembang..hehe..time nak makan tu xperasan plak bau kambing tu..hohoho..

      Padam