Selasa, Februari 23, 2016

Minyak herba asma mujarab



Asalnya tak yakin..
Tak sangka minyak boleh sembuhkan asma

Kisah benar ~

"Masa mula2 saya terbaca tentang minyak ni di Fb dlm hati mmg xpercaya..xyakin..
Tapi..hinggalah 1 masa anak saya 2 minggu batuk akibat jerebu..kedua2 anak saya xtido mlm dengan saya pon sama..suami pon pg2 mengantuk xlena tido..
Bukan setakat batuk..minum susu je batuk sikit trus muntah..saya bawak anak2 ke klinik..tp keputusan sama..
Lepas sapu 2 hari..anak no 2 yg xpernah bersin kluar hingus hijau bole kluar sampai mcm tu skali(maaf agak kotor percakapan)...
Macam buat rawatan resdung pulak..bersin kali ke 2 sama hijau lagi..kali ke 3 baru cerah..doktor pakar pernah bgtau hingus hijau bole kena jangkitan kuman..
Saya risau sbb dah 2 minggu..lepas tu anak muntah, abeh kluar lendir..oooo rupanya ada lendir besarang dlm dada anak..sebabtu anak selalu menangis mlm xbole tdo..alhamdulillah walau pon hingus anak kluar lg tu tandanya lendir kluar dengan cara bersin dan muntah..
Anak No 1 pon sama mcm tu..baby pon kluar hingus hijau..biasalah bila anak2 kecik ni antibodi xkuat dan mudah berjangkit..
Skarang ketiga-tiga anak saya tiap kali naik mandi saya akan pastikan semua disapu minyak dulu..alhmadulillah tido mlm lena sekarang 😊

Nak cuba?

Pm/whatapps saya: 013 5819100 Basariah



Tiada ulasan:

Catat Ulasan