Selasa, Mac 01, 2016

PENAWAR ASMA, BATUK, LELAH DAN SELSEMA

PERHATIAN!!!!!!!

Siapa hantar anak2 ke taska..
Biasa anak2 anda yg mana antibodi tak kuat..mudah berjangkit selsema..kan..lpas tu melarat pada batuk..dan seterusnya asma..
Yang teruk bole semput.

Ibu2 yg berkerjaya sudah semestinya penat..malam2 nak tidur..tapi anak2 pulak meragam..

Dah di bagi susu..dah dibagi ubat masih menangis..bila hidung sumbat anak2 lagi bertambah ragamnya..saya dah rasa..mata mengantuk tidur2 ayam..

Kalau lelap sgt risau anak muntah tak sedar..

Semenjak saya amalkan minyak herba asma mujarab ni..anak2 saya tak perlu disuap ubat klinik yg berjenis berbotol berperisa..dah xde meraung xnk makan ubat..dah xde dengar anak2 menagis dipaksa telan..kadang2 kena kepit kaki..kena cekik mulut😅😅😅..ohhhh itu pengalaman saya..

Minyak herba asma mujarab ni cara guna paling mudah..sapu2 je..insyaallah..bila kahak kluar..lendir kluar anak2 memang lena tidur..
Ramai kaum ibu sangat berpuas hati..tiada lagi tekanan..bebanan malah boleh save bajet klinik dizaman serba mahal ni😊

Bole wsap saya jika anda ingin tahu..
Kehebatan minyak herba asma mujarab ni..

013 5819100
013 5819100
013 5819100

30ml harga Rm39 pos rm6/rm10 (ss)

COD TELUK INTAN
POS SELURUH MALAYSIA


Tiada ulasan:

Catat Ulasan