Seo Services

Penawar asma paling mujarab

Assalamualaikum

Tahukah anda dengan harga RM39/botol mampu untuk merawat asma/semput/batuk berkahak dan dll penyakit? Eh, tak mahal pun. Sebab anak saya mendapatkan rawatan di klinik dan diberikan ubat asma,batuk,cair kahak serta nebulizer paling murah kos rawatan RM100. Itu di klinik biasa sahaja ye. Cuba bayangkan ada antara customer saya, anak mereka terpaksa admit wad setiap bulan sebab asma.

Penggunaannya baru setengah botol minyak herba asmak ni anak saya betul2 sihat dari batuk berkahak dan selesema. Saya hanya menggunakan bila perlu.

Macam mana saya jaga anak saya dari asma dan juga batuk yang berumur 1 tahun?
1)kerap memberi air suam sekurang2nya 3 kali sehari.
2)mandi dengan air suam panas bagi mencairkan kahak.
3)memakai stokin pada waktu malam.
4)suhu aircond pada waktu malam tidak terlalu sejuk dan elakkan menggunakan kipas dengan laju. Anak saya mudah berkahak jika kipas terlalu laju dan menyebabkan kesejukan.



Jika kita tahu rutin anak-anak dan kenalpasti punca sesuatu penyakit, InsyaAllah kita boleh elak anak dari jangkitan.

Penggunaan Minyak Herba Asmak ni jika kita tak pantang, sapu 10 botol pun tak kan mujarab. Betul tak?

Hubungi saya untuk dapatkan
atau whatsapp ke 013-5819100 sekarang
Penawar asma paling mujarab Penawar asma paling mujarab Reviewed by Teacher Basariah on Isnin, Februari 20, 2017 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.