Jumaat, Mac 31, 2017

CARA CEPAT DAN PANTAS HILANGKAN PARUT

Parut chicken pox hilang sebaik saja sapu Bedak

Mula-mula tu Qisha tak percaya yang Bedak ni, wow.. (muka terkejut), memang terbaik hilang parut chicken pox!

Dua minggu lepas, sebelum Qisha tahu nak demam chicken pox ni, rasa sakit-sakit badan nak demam. Pagi tu siap-siap nak pergi kerja, pelik tengok tangan ada timbul bintik-bintik macam gelebung air, rasa nak garu-garu je.

Pergi klinik doktor cakap kena chicken pox, masa tu dah fikir macam-macam dah.

Macam mana nak hilangkan parut?
Macam mana nak berdepan dengan semua orang?
Macam nak gila dah bila memikirkan arghhh...

Mak cakap kat Qisha
"Qisha cuba la Bedak Asmak ni mak baru je beli semalam mak tengok kat situ ada tulis untuk cacar air"

Qisha berfikir sejenak
"betul ke yang mak katakan tu? Kena bukak fb ni tengok testimoni , kalau betul nak cuba sekarang jugak"

Qisha ambil smartphone-nya dan bukak fb cari testimoni berkenaan Bedak Asmak ni.

Wow… (muka terkejut) Qisha macam tak percaya beribu testimoni Qisha tengok bukan saja untuk chicken pox, jerawat, ruam, ekzema, luka dan sakit perut!

Qisha berkata sendiri
"banyak betul kegunaan bedak ni. Yang paling Qisha tak percaya untuk menghaluskan kulit pun boleh, hebat".

Chicken pox Qisha masa tu baru keluar sikit-sikit, Qisha pun sapu lah Bedak Asmak kat bintik-bintik chicken pox tu. Rasa sejuk je takde lah rasa gatal sangat.

Tiap-tiap hari Qisha sapu Bedak Asmak ni je. Ubat yang doktor bagi tu, Qisha tak guna langsung pun hahaha…

Dah masuk seminggu ni Qisha nampak bintik chicken pox tu dah kering.

Mak pun kata
"eh, Qisha mak tengok chicken pox kamu tu macam tak nampak berbekas pun"

Masa tu Qisha suka gila, rasa nak lompat je bila mak cakap gitu.

Terima kasih Bedak Asmak membantu masalah Qisha.



Berminat untuk mencuba?

Hubungi kami sekarang

www.wasap.my/60135819100

0135819100 (basariah)
Cod Teluk Intan
Pos seluruh Malaysia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan