Seo Services

Asma teruk boleh sembuh

Assalamualaikum

Apa Yang Ibu Bapa Ini Dah Buat Sehingga Anaknya Yang Asma Teruk Sejak Sekolah Rendah Tak Jadi Dimasukkan Ke Hospital

Saya nak kongsi pengalaman anak saudara saya yang sudah 7 tahun anaknya menderita asma, sejak sekolah rendah…

Cerita ni saya tak pernah bagitahu sesiapa tetapi dalam kegawatan ekonomi macam ni eloklah saya share…

Adik saya ibu kepada anak saudara saya yang asma tu, kuat berpegang teguh dengan perubatan hospital….

Kesian tengok bila berkunjung ke rumah adik saya

Macam-macam ubat ada

Rumah dia dah macam mini-hospital

Tak sanggup saya lihat lama-lama anak saudara saya jadi macam tu

Macam angkasawan, kena tekup dengan oksigen semua

Nak jadikan cerita,

Rakan sekerja saya, orang panggil dia Mat Jimat.

Memang jimat selalu bawa bekal, air pun dia bawa jus dari rumah

Saya hairan kenapa air pun dia nak jimat padahal air minum tak de lah mahal sangat

Tapi dia selalu bawa dan minum jus tu time lunch

Botol jus tu pun cantik

Ingatkan mahal, dalam rm70 - rm90 tapi sebenarnya RM44 saja

Cuba saya tanya tentang jus tu untuk apa?

Dia kata boleh kembalikan tenaga, sejukkan badan, hilangkan sakit tekak, batuk selsema…

Dan last asma, semput dan penat pun boleh!

Astaghfirullah, teringat tentang anak saudara ku

Masa birthday dia aku belikan Jus Asmak Gold tu sebagai hadiah

Saya paksa dia minum la la tu jugak, dalam birthday party dia tu

Alhamdulillah, akhirnya ada perubahan dengan anak saudaraku itu

Malam2 dah tak batuk2
Dah jarang ke hospital
Bila tengok dia dah tak macam dulu
Seronok, lincah macam budak2 lain

Tak putus2 adik ku ucap terima kasih kepadaku

Dan juga kepada

Basariah - 0135819100
Basariah - 0135819100
Basariah - 0135819100

"Waalaikumussalam. Pertama..saya rasa ia memang pelengkap untuk minyak…sebab penat bertambah baik. Kedua.. Kini saya rasa kehidupan tak sempurna tanpa kedua-dua produk tu. Lama dah asma..sejak sekolah rendah lagi" - Anuar, Kroh




Asma teruk boleh sembuh Asma teruk boleh sembuh Reviewed by Teacher Basariah on Selasa, April 25, 2017 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.