Isnin, April 17, 2017

Cara cepat hilangkan batuk, selesema dan semput

Assalamualaikum

Timbul Kerisauan Bila Batuk, Kahak Dan Selesema Melanda Anak-Anak?

Bila batuk tu mesti ada sekali pakej dengan kahak tak pun selesema.

Tak tahu apa punca berlaku ?

Punca berlaku batuk kering kemungkinan disebabkan oleh :

Jangkitan virus atau bakteria pada saluran pernafasan tuberculosis.
Kekejangan saluran pernafasan bronkus boleh menyebabkan saluran tersebut menjadi sempit.
Alahan sepertii rhinitis dan lelah.
Terdedah kepada gas beracun dan asap.
Saluran pernafasan tersumbat akibat kehadiran bendasing seperti tercekik makanan atau sebagainya.

Batuk berkahak pula berpunca daripada :

Jangkitan bakteria pada saluran pernafasan seperti pneumonia, bronkitis dan sinusitis (resdung).
Penyakit kronik pulmonari obstruktif.
Reflux asid dari perut ke saluran atas sistem penghadaman (pedih ulu hati).
Tabiat merokok.
Selesema pada bahagian belakang hidung.

" Try Jus Asmak Gold. Anak saya alhamdulillah, rasa macam makin ringan kerisauan bila dia batuk dan selesema lepas amalkan Jus Asmak Gold nie. Dulu bila selesema batuk dan semput, saya alert setiap 2jam akan sapu Minyak Herba Asmak sebab taknak melarat. Lepas ambil Jus Asmak Gold ni, saya dah tak kerap sangat sapu Minyak Herba Asmak. Sapu 2-3 kali je sehari + jus, batuk cepat hilang. Selesema lak tak melarat jadi hingus pekat hijau. Selesema lambat sikit elok dari batuk tapi hingus sikit-sikit je jernih. Takde dah pekat sampai sumbat hidung. Memang syukur sangat anak rasi dengan Jus Asmak Gold ni"

 Nak tahu macam mana Jus Asmak Gold dan Minyak Herba Asmak boleh mengurangkan masalah seperti diatas?

Jus Asmak Gold mengunakan ramuan semula jadi seperti:

'Lemon juice'
'Apple'
'Ginger'
'Garlic'
'Spinach'
'Capsicum'
'Oregano'
'Cucumber'
'Echinacea'
'Stevia'
'Licorice'
'Dong Quai'

Minyak Herba Asmak pula menggunakan bahan-bahan tradisional dengan menggunakan:

Habbatus Sauda
Gamat Gold
Minyak Kayu Putih

Tak cuba tak tahu, sudah cuba baru tahu.

Jika anda ragu-ragu boleh hubungi kami untuk penerangan lebih lanjut.

013-5819100 (basariah)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan