Rabu, April 05, 2017

Petua bengkak susu

Assalamualaikum

PETUA BENGKAK SUSU !

Korang ada masalah susu sikit sangat ? sekali pump dapat 1oz-2oz ?

Jom nak share dgn korang petua susu memancut2 ..

Selepas minum ni , dalam masa 24jam boleh meningkat mendadak hingga 900% ! terbukti ..senang je.. buat di rumah

BAHAN-BAHAN
- 1 gengam Longan kering ( beli kat aeon / giant bahagian makanan kering )
- 2 sudu besar halba ( kedai runcit biasa pun ada )
- gula 1 sudu ( tak payah pun takpa , sbb longan dah manis )
- air 3 cawan

CARA-CARANYA:
1.Basuh longan kering dan halba
2.Masuk kan semua bahan dalam 3 cawan air , dan rebus hingga menjadi 2 cawan..SIAP !
3.Minum ketika suam, baki tu boleh di simpan dalam peti ais

RASA NYE ! sedappppp sbb longan kering tu sifat nye manis
tak rasa langsung halba tuu..

Khasiat halba dan longan yang korang mungkin tak percaya!

* Meransang dan menstabilkan hormon payudara
* Melancarkan haid
* Nutrisi terbaik untuk boosterkan susu ibu
* Mengurangkan masalah over weight ( gemuk pas bersalin
* kajian bgtau.. longan kering boleh redakan mood swing ibu2

Kena minum sekurangnya 2 kali sehari
waktu pagi dan malam sebelum tido
DANNNNNN.. korang rasakan payudara korang berdenyut2 , mcm nak meletop CIK B , harap tip milkbooster buat susu2 ibu bertambah
paling penting jgn stress ok ?

Happy journey breastfeeding


Copy n paste



Berminat mendapatkan MINYAK HERBA ASMAK atau BEDAK ASMAK?
HUBUNGI
0135819100
0135819100
0135819100
COD TELUK INTAN
POS SELURUH MALAYSIA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan