Seo Services

RAWATAN EKZEMA

Assalamualaikum

Rawat Penyakit Eczema Supaya Kulit Menjadi Sihat

Perlu diingatkan bahawa punca sebenar berlakunya serangan penyakit eczema ini tidak dapat dipastikan dengan tepat.

Namun terdapat beberapa kajian yang dibuat, menyatakan antara faktor-faktor yang menjadi punca kepada eczema ini termasuklah:

penggunaan sabun dan detergen
keadaan cuaca yang panas
alergik kepada alam persekitaran
alergik bila memakai barang kemas
berada dalam keadaan stress
kuat berpeluh
barang kosmetik yang tidak sesuai
alergik kepada fabrik pakaian yang tertentu
air berklorin tinggi

Bagaimanapun, menurut kajian penyakit eksema ini juga mempunyai pertalian genetik. Salah seorang sama ada ibu atau bapa berpotensi untuk memberi kesan genetik itu kepada anak-anak.

Oleh sebab itu, kebanyakan kes eczema ini berlaku dikalangan kurang dari dua tahun kerana kebanyakannya diwarisi daripada ibubapa.

Lazimnya, bagi orang dewasa eczema ini akan menyerang di bahagian leher, muka, siku, buku lali dan lutut.

Manakala, tanda-tanda eczema bagi bayi pula jelas dilihat di bahagian pipi, dahi, leher, lengan, betis dan kulit kepala. Ada yang mendapat eczema ini ketika dewasa dan ada yang diserang ketika masih bayi.

Cuba rawat penyakit eczema dengan Bedak Asmak

"Allah izin, saya menghidap eczema 3 bulan yang lalu. Banyak ubat-ubatan dari klinik yang sudah saya gunakan dan ada juga beberapa jenis ubat yang saya alah. Penggunaan ubat daripada klinik memang tidak sesuai dengan eczema yang saya hadapi. Alhamdullilah, saya ada terbaca tentang Bedak Asmak di facebook. Saya telah menggunakan 4 botol Bedak Asmak secara berterusan sehingga menampakkan hasilnya. Allahamdulillah, eczema saya berkurangan dan saya amat lega kerana tidak lagi merasa rimas dan gatal-gatal yang keterlaluan bila eczema menyerang. Syukur sangat ditemukan dengan Bedak Asmak."

Jadi tunggu apa lagi?

Hubungi 013 5819100 (Basariah)

COD TELUK INTAN, PERAK
AGEN DIPERLUKAN DI SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 0135819100 SEGERA!


RAWATAN EKZEMA RAWATAN EKZEMA Reviewed by Teacher Basariah on Sabtu, April 15, 2017 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.