Sabtu, April 29, 2017

Wanita ini menangis kesedapan.......pengakuan ekslusif wajib baca!

Assalamualaikum

Wanita Ini Menangis Kesedapan…

Setelah Bertahun Tak Dapat, Akhirnya Boleh Juga Makan Sambal Belacan Selepas Menemui Herba Ini

Bayangkan bagaimana hidup tanpa makan masakan Melayu yang dicampur dengan belacan
Tanyalah wanita ini, Mizah, setelah bertahun-tahun mengidap penyakit resdung

Tak boleh nak makan sebarangan
Lauk kena pilih-pilih
Kena tanya ada belacan atau tak

Kadang-kadang termakan jugak
Silap makan,…habis…
Mizah jadi merah2, bersin tak henti2
Dah macam kena alegik
Tak boleh kena belacan langsung!

Mizah terfikir…
Sampai bila nak hidup macam ni?
Sampai bila nak menahan keperitan penyakit resdung dan alahan ni?
Tak nak cari ikhtiar langsung ke untuk selesaikan masalah ni?

Suatu hari sedang Mizah berehat sambil melayari Instagram
Sedih betul hati
Ramai yang post pasal makanan
Tambah2 makanan yang dimasak dengan belacan
Sampai hati betul, tergamak post2 gambar2 macam ni
Kalau orang yang tak boleh makan tengok?

Hari itu juga ALLAH nak bantu Mizah sebab teraniaya
Ada seorang hamba Allah ini post tentang ubat resdung herba
Asmak Herbs
Tertera nama dan nombor telefon beliau
Basariah - 0135819100
Basariah - 0135819100
Basariah - 0135819100

Terus Mizah menghubungi Basariah untuk dapatkan Asmak Herbs tu

Hari pertama, kedua dan seterusnya
Dia terus makan Asmak Herbs

Kini, dia tidak lagi berhati-hati dalam memilih makanan

"alhamdulillah ok la sikit, nak habis dah, nanti saye order lagi, dah boleh makan sambal belacan, dah bertahun tak boleh makan tu"
- Mizah, Kuantan

Jangan menahan diri daripada makan apa-apa hanya disebabkan penyakit resdung
Resdung boleh dirawat

Mintalah Asmak Herbs dari saya

Basariah - 0135819100

Cod Teluk Intan
Pos seluruh Malaysia


Tiada ulasan:

Catat Ulasan