Bebas batuk selsema dan kahak

BEBAS BATUK, SELSEMA DAN KAHAK

Alhamdulillah, Ramai yang berpuas hati bila IKHTIAR dengan #MINYAKHERBAASMAK. Lebih #BERKESAN bersama set pelengkapnya #JUSASMAKGOLD sebagai makanan dalaman.

Risau kan bila tengok anak-anak tidur malam tak lena, terbatuk-batuk. Lebih tak selesa kalau selsema datang melanda sebagai pakej. Boleh sakit kepala jadinya. 😖

Iktiar semulajadi pun ada baiknya. Yang penting ikut cara penggunaan yang betul, sekerap mungkin dan konsisten. Macam makan ubat pun kalau kejap makan maunya nak baik kan?

Dua kombinasi #TERBAIK InsyaAllah sangat #BERKESAN untuk merawat #BATUK, #SELESEMA dan #KAHAK selain #ASMA, #SEMPUT mahupun lelah. Sesuai untuk semua peringkat umur, baby new born hingga warga emas. 😍

Jangan salahkan sesiapa kalau sakit anak atau diri sendiri dah melarat sampai kena JANGKITAN KUMAN. Tambah kalau kita takde ikhtiar. 😱 Kita semua sayang suami, isteri, mak, ayah & anak-anak kita kan? ❤️

Wang ringgit boleh dicari. Tapi #KESIHATAN tak boleh dijualbeli.



0135819100 Cikgu Basariah


Ulasan