Zira oh zira!

"KO TAHU AKU RASA NAK BALIK DAN-DAN TU GAK SEBAB MALU SANGAT TUDUNG KOTOR KENA SAMBAL!!"
.
luah Zira pada saya..tu hari..
.
Kisahnya sebelum ni kalau tiba2 tudung Zira kotor terkena kotoran macam sambal ke.. cili ke.. kari ke.. kicap ke.. sos ke.. memang Zira akan kelam kabut ajak en.husben balik..
.
Janji tudung yang terkena kotoran tu akan segera dibersihkan...sebab kalau biar kan lama2 minyak2 tu leh serap kat tudung haaaa... bab ni memang payah lah nak hilang kotoran tu nanti..
.
Bab paling parah kalau tudung kesayangan tu dah tak boleh nak diselamatkan lagi..huhuhuhuhu nangis ooooo nak beli tudung lagi!!
.
Tapi tu dulu lah.. sejak Zira dah stanby kan CLEAN SPRAYZ dalam handbag dia.. Zira dah tak payah nak risau kelam kabut nak balik bagai..
.
Sebab hanya dengan beberapa semburan kurang dari 30 saat kotoran minyak..sambal dan seangkatan dengan nya dah boleh hilang..segera!!
.
Kini Zira tak kan keluar rumah tanpa Clean Sprayz dalam bag comelnya..sebab Zira percaya hanya Clean Sprayz sahaja mampu menyelamatkan keadaan nya sekarang!!..
.
Klik 👇 sekarang!



0135819100 Cikgu Basariah

Ulasan