Seo Services

Beraya dengan penuh ketenangan 🤭🤭🤭

"SAYA TAK KAN KEMANA2, KALAU 'CLEAN SPRAYZ' TAK DE DALAM HANDBAG SEKARANG NI!"
.
Dulu masa Intan share cete SERAM ni, memang payah saya nak percaya.. Getus saya.. .
.
Alaa sprayz kecik je pun.. Bila masa nak guna nya pun ntah?'.
.
Tapi bila tu hari masa saya penuh dengan kecantikan bertudung.. Tibe2 kuah kari laksa terpercik kat tudung..
.
Allahuakbar..huhuhuhu rasa nak nangis ada.. Nak maki diri ada..
Kenapa lah cuai sangat saya masa tu.. Sampai habis hilang kecantikan bertudung saya masa tu..
.
Muka saya berubah 360°c kut masa ni.. Ye lah tudung Mahal pun jadi sampah bila kotor tau..
.
Tapi masa ni lah Intan dan Clean Sprayz menjadi penyelamat MOOD saya.. Hanya sekali semburan jer..dan kurang dari 30saat.. Semua kotoran kat tudung saya tadi tu..hilang serta-merta..
.
Barulah saya faham akan OMELAN Intan sebelum ni.. sekarang memang saya sendiri akui kalau lepas ni saya nak ke mana2 pun.. Clean Sprayz ni akan saya stanby dalam handbag sesiap..
.
Hehehe.. Tq Intan .. Tq Clean Sprayz sebab jadi penyelamat saya dikala keadaan memerlukan..
.
Korang yang tak de lagi tu WAJIB ada paling kurang sebotol k..
.
Nak tahu lanjut cara dapatkan nya korang PM CIKGU sekarang.. Nanti CIKGU guide dengan penuh kasih sayang!!

Add caption

.
Klik 👇 sekarang!

0135819100 Cikgu Basariah
Beraya dengan penuh ketenangan 🤭🤭🤭 Beraya dengan penuh ketenangan 🤭🤭🤭 Reviewed by Teacher Basariah on Khamis, Jun 21, 2018 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.