Seo Services

Emas penyelamat duit raya anak anda

EMAS PENYELAMAT DUIT RAYA

Hari raya merupakan antara hari yang paling dinantikan terutama bagi kanak-kanak. Mana tidaknya, ketika inilah peluang untuk mereka mengumpul duit sebanyak mungkin dari sanak saudara dan jiran tetangga dimana duit yang mereka kumpul ini mereka akan gunakan untuk beli apa yang mereka idamkan. Tapi apa kaitan duit raya, emas dan kanak-kanak ??

-----> Mari saya nak story sikit apa kaitannya 😉😉 < -----
Sebagai ibu bapa, mereka perlu bijak dalam menguruskan duit raya anak-anak mereka dari terbazir begitu sahaja.Emas merupakan asset yang paling mudah untuk disimpan dan lebih bernilai.

MENGAPA EMAS ??
Umumnya ramai yang mengetahui emas sangat bernilai tetapi sekadar memahami sahaja tanpa melihat dan mengetahui prospek sebenar untuk jangka masa yang panjang.Ada sesetengah ibu bapa lebih gemar menyimpan duit raya anak-anak mereka di bank.Hal itu tidak salah malah itu satu tindakkan yang bijak.

Tetapi apa kata kita buat sedikit kelainan dengan menukarkan duit raya anak anda itu tadi kepada emas. Bunyi macam agak leceh tetapi mengapa saya mengesyorkan simpanan emas untuk anak-anak anda adalah kerana :

🏅Duit raya itu tadi kekal dalam bentuk asset yang tahan lama.
🏅Asset muda untuk anak-anak kelak
🏅Membantu anak-anak untuk belajar
🏅Mendedahkan kanak-kanak dengan ilmu kewangan di usia muda
🏅Melahirkan sikap ingin menyimpan dan mengelakkan sifat boros

Jadilah ibu bapa yang bijak dalam membentuk masa hadapan anak-anak anda.Tukarkan semua ataupun sebahagian duit raya anak anda kepada emas.

Jangan biarkan anak anda terlalu seronok dengan duit raya itu tadi.Ajar anak anda untuk sentiasa menyimpan duit raya ataupun menukarkan duit raya itu tadi dengan sesuatu yang lebih bernilai demi kebaikkan di masa hadapan.


Percayalah bahawasanya EMAS merupakn penyelamat anda serta anak-anak anda di masa hadapan. Anda tidak akan rugi membeli emas !! 😍😍

Loket emas Edalia Gold diperbuat daripada emas 916 dan berjisim 2g. Comel dan boleh dijadikan simpanan dan boleh juga dipakai pada rantai anak anda. Jom beli satu!


Jom tukar duit raya anak kepada loket emas comel edalia gold. Hubungi:
0135819100 Cikgu Basariah
Emas penyelamat duit raya anak anda Emas penyelamat duit raya anak anda Reviewed by Teacher Basariah on Ahad, Julai 01, 2018 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.