Seo Services

Beli ASMAK dan tebus pelbagai hadiah menarik

Assalamualaikum

Hai hangpa!

Ni cikgu nak habaq benda best ni. Bulan ni, kalau hangpa buat belian dengan nilai tertentu, hangpa layak pilih hadiah dengan cikgu. Contoh hadiah dalam gambaq 👇

Antara pilihan hadiah apabila hangpa buat belian produk Asmak

Nak lagi best, setiap pembelian dengan nilai rm30 melayakkan hangpa jadi ahli Asmak Member Club(AMC) tau.

Beli produk nilai rm30 akan dapat 1 cop di kad AMC. Cukup je 5 cop hangpa boleh pilih hadiah untuk ditebus.

Contoh pilihan hadiah apabila cukup 5 cop AMC

Cukup je 10 cop,hangpa boleh pilih sekalu lagi hadiah untuk ditebus. Kalau hangpa nak simpan untuk tebus masa 10 cop pon boleh. Hadiah yang 10 cop ni lagi best.

Ni pula jika hangpa pilih nak tebus bila cukup 10 cop AMC

Pastu kan...ada lagi! Kad hangpa yang dah penuh cop tu, cikgu akan hantaq ke Hq untuk cabutan bertuah. Ada dua jenis cabutan bertuah dari Hq Asmak tau. Satu cabutan bulanan. Yang ni, setakat ni, semua yang hantar je akan terima hadiah cabutan. Beza tang hadiah jela. Ada mahai, ada yang dapat murah. Tapi setakat cikgu tengok ni, semua best-best!



Cabutan kedua ialah cabutan tahunan. Hat ni hadiah memang grand giler ah. Tahun 2018 punya cabutan, pemenang siap dapat percutian sekeluarga ke Grand Lexis lagi. Tempat kedua pon dapar handpon best. Cikgu pon tak dapat oi!

Best kan dengan Asmak ni. Hanga beli produk Asmak, dahla berkesan, dapat membantu hangpa sekeluarga sihat dan gembira. Layak pulak dapat macam-macam hadiah. Rugi hangpa tak beli.

Kat mana nak beli? Ha mai roger cikgu. Cikgu boleh bantu hangpa. Hat dekat dengan cikgu boleh COD. Hat jauh, boleh pos. Takde masalah punyala. In shaa Allah cikgu bantu guide hangpa guna produk Asmak ni sebaiknya.

Mai kontek cikgu 👇

0135819100 Cikgu Basariah
Beli ASMAK dan tebus pelbagai hadiah menarik Beli ASMAK dan tebus pelbagai hadiah menarik Reviewed by Teacher Basariah on Jumaat, Januari 17, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.