Seo Services

HABIS MERAH SATU BADAN ANAK SAYA KENA RUAM PANAS NI

HABIS MERAH SATU BADAN ANAK SAYA KENA RUAM PANAS NI

Antara masalah ibu di musim panas ni bila tengok habis merah berbintik badan baby. Buka baju pon masih tak hilang. Bahagian celah pelipat pulak nampak merah menyala. Kulit macam menipis je. Aduhai, kesiannya anakku!

Baby yang badannya agak berisi, biasanya akan lebih teruk hadapi masalah ni. Celahan pelipat, bawah leher, celah paha, mungkin merah dan berair. Sesetengah bedak dan minyak yang digunakan tidak sesuai akan memburukkan keadaan.
Kalau dibiarkan masalah ni berlanjutan, bahagian kulit anak mungkin akan luka, berbau serta berkudis apabila dijangkiti kuman.

Alhamdulillah saya dipertemukan dengan Asmak Baby Care Powder ni. Diperbuat dari tanah liat putih yang berkualiti tinggi, dengan campuran haruman lavendar dan bebas talkum, menjadikan bedak ini sangat selamat untuk bayi. Tekstur bedak yang lembut dan ringan membantu menjadikan kulit di bahagian celahan menjadi kering dan tidak lagi berair.

Ekstrak betik yang juga merupakan salah satu bahan dalam bedak ni berupaya mencerahkan kulit selain menjadikan kulit lebih lembut. Masalah kulit terlampau kering dan sel kulit yang mati juga akan mudah dihilangkan.

Haruman lavender menjadikan bayi lebih tenang dan selesa. Patutla anak saya dapat tidur dengan nyenyak selepas dipakaikan dengan bedak ini. 




0135819100 Cikgu Basariah
HABIS MERAH SATU BADAN ANAK SAYA KENA RUAM PANAS NI HABIS MERAH SATU BADAN ANAK SAYA KENA RUAM PANAS NI Reviewed by Teacher Basariah on Sabtu, Oktober 31, 2020 Rating: 5

1 ulasan:

  1. Depo 20ribu bisa menang puluhan juta rupiah
    mampir di website ternama I O N Q Q.ME
    paling diminati di Indonesia,
    di sini kami menyediakan 9 permainan dalam 1 aplikasi
    ~bandar poker
    ~bandar-Q
    ~domino99
    ~poker
    ~bandar66
    ~sakong
    ~aduQ
    ~capsa susun
    ~perang baccarat (new game)
    segera daftar dan bergabung bersama kami.Smile
    Whatshapp : +85515373217

    BalasPadam

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.