Seo Services

SEMINGGU SELEPAS DILAHIRKAN MUKA PENUH

SEMINGGU SELEPAS DILAHIRKAN MUKA PENUH RUAM

Kebanyakan baby baru lahir pada masa kini akan menghadapi masalah ruam dan gatal-gatal di bahagian muka serta leher. Dulunya, kalau ruam-ruam di muka  orang panggil ruam susu tapi sekarang orang panggil ruam panas disebabkan cuaca negara kita sangat panas.

Hampir 40% bayi baru lahir akan hadapi masalah yang sama. Hati seorang mana tak sedih, bila kulit muka bertukar menjadi kasar dan mengerutu. Bayi pon cuba menyentuh muka dengan tangan kerana selalunya ruam membuatkan bayi tidak selesa dan berasa gatal.

Ruam jika dibiarkan lebih lama dan tidak dirawat akan menyebabkan kulit akan menjadi parut serta boleh menyebabkan ekzema. Ekzema merupakan salah satu penyakit kulit yang sukar di rawat dan ia mengambil masa lebih lama untuk sembuh.

Asmak Baby Care (ABC) Powder mengadungi kaolin yang membantu merawat keradangan kulit dan papaya ext yang berfungsi sebagai membantu membuang sel kulit mati.

"Alhamdulillah, ABC Powder serasi dengan anak saya.kalau tak, hari-hari dia mengaru-garu di mukanya. Kalaulah ABC Powder mempunyai botol lebih besar, saya akan membeli botol besar terus" Puan Noraini - Repoh, Perlis.

Adakah anak anda menghadapi masalah yang serupa dengan Puan Noraini?  Jom cuba ABC Powder untuk menghilangkan semua jenis kegatalan yang dihadapi.






0135819100 Cikgu Basariah
SEMINGGU SELEPAS DILAHIRKAN MUKA PENUH SEMINGGU SELEPAS DILAHIRKAN MUKA PENUH Reviewed by Teacher Basariah on Jumaat, Oktober 30, 2020 Rating: 5

1 ulasan:

  1. ayo segera bergabung dengan kami hanya dengan minimal deposit 20.000
    dapatkan bonus rollingan dana refferal ditunggu apa lagi
    segera bergabung dengan kami di i*o*n*n*q*q

    BalasPadam

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.