Seo Services

Dengan asmak Semua Jadi Mudah

Adik-beradik dan ipar duai gelar saya ibu segera. Semua nak cepat. Saya memang pantang kalau tengok orang buat kerja terhegeh-hegeh ni. Itu bab kerja. Kalau bab perkakasan, ataupun makanan saya memang suka yang simple-simple je. Contohnya sabun pencuci baju lengkap pewangi. Body wash head to toe. Kan mudah. Jimat masa. Kerja semua siap dengan segera. 

Baru-baru ni saya berkenalan dengan satu produk yang buat saya jatuh cinta pandang pertama, kedua, ketiga 😍😍. Minyak Herba Asmak ! Ini lagi berganda-ganda memudahkan lagi hidup kami sekeluarga. Ini bukan 2 in 1 dah. Boleh jadi 10 in 1 dah ni 😆. Kenapa saya cakap macam tu ? Cuba dulu sis. Dah cuba mesti bahagia sama mcam saya 🤭

Minyak ni ada 1001 manfaat dan kegunaan. Kecil je tapi manfaatnya dpat dinikmati sekeluarga. 

ANTARA KELEBIHAN MINYAK HERBA ASMAK :
✅Bayi yang baru lahir terkena batuk dan selsema 
✅Kanak-kanak yang sembelit dan kembung perut serta buasir
✅Pesakit Asma yang sentiasa perlukan bantuan pernafasan
✅Masalah resdung, gatal mata, hidung dan telinga
✅Pening kepala dan loya serta lenguh-lenguh sendi.
✅Luka-luka kecil serta gigitan serangga
✅Dan lain-lain penyakit

Empat Bahan Utama Minyak Herba Asmak :

✔️Gamat Gold
✔️Minyak Zaitun 
✔️Minyak Kelapa Dara  
✔️Minyak habbatussauda

Kalau nak try boleh la halo-halo kita. Cuba dulu sebotol dan rasai pebezaannya . 🌸



0135819100 Cikgu Basariah
Dengan asmak Semua Jadi Mudah Dengan asmak Semua Jadi Mudah Reviewed by Teacher Basariah on Ahad, Mac 07, 2021 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.