Seo Services

Insiatif Terbaik Sembuhkan Luka Kecil.

Anak saya balik dari main futsal petang-petang terhencut-hencut kaki sebab terseliuh. Anak lelaki memang ganas sikit. Saya pun macam dah terbiasa dah kalau kemalangan kecil macam ni terjadi pada anak saya. 

Tapi yang kalini rasa macam sedih je tengok sebab keadaan anak saya tu menyebabkan dia susah nak solat. Terpaksalah dia solat dalam keaddan duduk. Lepas je habis solat Isya’ terus saya sapu Minyak Herba Asmak pada kaki dia. Saya ni tak ada lah pandai sangat nak mengurut, sekadar sapu minyak macam tu boleh lah.

Alhamdulillah lepas 3 hari istiqamah sapu Minyak Herba Asmak pagi, tengahari dan malam, makin elok kaki anak saya. Jalan pun tak ada dah nak terhencut-hencut. Ni semua atas izin Allah asbab menggunakan Minyak Herba Asmak. Stok Minyak Herba Asmak memang takkan pernah kosong dalam rumah saya ni sebab saya tahu satu keluarga saya ni, kalau sakit je mesti nak cari Minyak Herba Asmak. 

Cara guna pun mudah.

1- Sapu-sapu je di bahagian hidung, leher dan ubun-ubun anak sekali sehari 
2- Biarkan begitu saja, 

Senang kan ?

Tak perlu nak risau pasal kesan sampingannya. Sebab minyak ni selamat dari bahan kimia. Bahan-bahan dari Minyak Herba Asmak ni pun semuanya berasaskan bahan-bahan semulajadi. Alhamdulillah, memang berbaloi-baloi. 




0135819100 Cikgu Basariah
Insiatif Terbaik Sembuhkan Luka Kecil. Insiatif Terbaik Sembuhkan Luka Kecil. Reviewed by Teacher Basariah on Selasa, Mac 02, 2021 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.