Isnin, Julai 18, 2011

SERABUT...

pagi-pagi hari dah serabut rasanya kepala ni bila ingat nak kena ajaq fizik ting 5 last2 minit ni..belum bersedia mental apalagi fizikal..
kalau dari awai tahun mmg ajaq tingkatan 5 takpa jugak..ni tup2
dengaq berita nak kena ajaq pulak..pening kepala memikirkannya..
mana nak pikiaq nasib anak2 didik sains ting 5 lagi..kesian kat depa..huhu..dahla lama tak sentuh topik2 fizik tingkatan 5 ni..menggeletar rasanya nak kena studi balik..dahla dulu time belajaq pon rasa tak minat topik2 tu..semoga Allah mudahkan apabila ada niat nak mengajaq org lain ni..sabar je la..aku yakin akan ada kesenangan selepas kesusahan...Janji Allah pastikan benar untuk setiap hambaNya..Ya Allah kuatkan semangatku dan mudahkanlah segala urusanku..amin..


help me!!!

2 ulasan:

  1. sabar ye sabar..aku pon da dengar dr kak jue yg sir santha tukar sek..tp ecah yg kena ajaq fizik f5..bkn ko.. tu pon klu xsilap akula....

    BalasPadam
  2. cikgu jgn serabot2...kang nanti anak murid lg serabot hah...eheheh

    BalasPadam