Isnin, Jun 09, 2014

CUACA PANAS

Assalamualaikum

Setelah beberapa minggu hujan turun, sekarang nampaknya macam musim panas bakal kembali.

Berada di Kedah ni panasnya lain macam pula rasanya. Berpeluh-peluh.

Tempat anda bagaimana?

Wassalam

9 ulasan:

  1. betulll...2 hari lepas rasanya sangat terik di kl ni. ingatkan petang hujan rupanya panas smpi ke malam aduh ujian betul nak dkt bln pose ni

    BalasPadam
  2. salam teacherbasariah..
    betul tu kak.. kat petaling jaya ni pun terasa bahangnya.. malam2 tu berpeluh tidoq..
    mungkin elnino dah sampai ..

    BalasPadam
  3. Betul tu kat tempat bunda pun dah seminggu ni... panas.. siang malam berpeluh... hujan pun sekejap2 jer...

    Alhamdulillah..

    BalasPadam
  4. dgr citer air bakal dicatu semula

    BalasPadam
  5. aLHAMdulillah..semalam hujan
    Harap hari ini cuaca mendung:)

    BalasPadam
  6. Kat ampang so far alhamdulillah hampir setiap hari hujan.. tapi still dengar kat air nak kene catu.. apakah.. dah la nak bulan puasa ni.. moga kita semua dipermudahkan.. :D

    BalasPadam
  7. Kat KL memang cuaca panas gila. Malam bukak kipas sampai nombor 5 pun tak rasa apa. Ni kemungkinan akan dibuat catuan air, lagi sengsara hidup jadinya. Haha

    BalasPadam
  8. kat sana nak start panas balik? kat kuantan ni baru nak hujan2...petang2 je mendung...tp mlm2 tetap sama, panas je

    BalasPadam
  9. panas.mlm mlm mmg brpeluh la

    BalasPadam