Seo Services

SELAMAT HARI GURU!!

Assalamualaikum..

Entry ringkas saja hari ni..Cikgu nak ucapkan selamat hari guru buat semua rakan guru(paling utama cikgu pertama sejak lahir, Bonda Hajah Bidah dan Ayahanda Haji Nomawi),suami cikgu sendiri..Cikgu Muhammad Nasron juga semua abang dan kakak cikgu: Cikgu NurShamsul, Cikgu Harlizawati, Cikgu Mohamed Firdaus, Cikgu Fakaruddin Helmee, Cikgu Putri Haslina(kakak ipar), Cikgu Sohaida(kakak ipar)dan Cikgu Rose Idayu(kakak ipar)) yang gigih mendidik anak bangsa semoga menjadi insan yang berjaya di dunia dan akhirat..Juga tidak dilupakan terima kasih buat semua guru yang pernah mendidik cikgu sehingga mampu pula mendidik anak bangsa pada hari ini..Guru, jasamu akan sentiasa dikenang..Al Fatihah buat guru-guruku yang telah kembali ke rahmatullah..Semoga Allah menempatkan kalian dalam kalangan hambaNya yang soleh..

SELAMAT HARI GURU!! SELAMAT HARI GURU!! Reviewed by Teacher Basariah on Rabu, Mei 16, 2012 Rating: 5

8 ulasan:

  1. selamat hari guru cikgu....!

    BalasPadam
  2. selamat Hari Guru Untuk Anda..semoga dicucuri rahmat atas segala pengorbanan sebagai guru yang tak boleh dinilai atau dikira..
    Kerana nilainya terlalu besar untuk anak bangsa kita...

    BalasPadam
  3. Berburu ke padang datar, dpt rusa belang kaki, Berguru kepalang ajar, Ibarat bunga kembang tak jadi,

    BalasPadam
  4. selamat haru guru...ramai gak saudara2 kakak jadi cikgu. boleh dah bukak sekolah private pasni. sedara2 kat atas ni jadi cikgu kat situ :)

    BalasPadam

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.