Isnin, Mac 18, 2013

Seminggu je lagi..

Assalamualaikum..

Setiap hari berperang dengan perasaan..risau, gembira, sedih dan macam-macam lagi datang silih berganti..

Lagi 4 hari bakal keluar keputusan SPM anak-anak didik kesayangan..entah apa nasib mereka..hanya yang terbaik didoakan..

Hari ni bakal bertemu dengan 'supplier' produk kiosk usahawan untuk bincangkan harga barang..sejak minggu sudah 'business' agak perlahan dengan keuntungan bersih harian ada yang tak sampai RM 10..kesian budak-budak penat berniaga tapi untung tak seberapa..huhu..

Semoga mendung segera berarak pergi dan disinari dengan mentari yang riang..amin..

p/s: seronok jadi budak-budak..tak payah fikir masalah...rindunya zaman kecik2 dulu..(^_^)

Wassalam..

4 ulasan:

  1. result nak kua dah tu...teringt mase dulu2...

    BalasPadam
  2. Bisnis perlahan-lahan kak..
    Nanti pasti dapat hasilnya yang meletup!!!

    BalasPadam
  3. Nie mesti teacher dah tahu result anak2 didik kan? cikgunya pun gementar nie kan pulak anak muridnya berganda2 gementar. hehe.. Rezeki tak berapa nak ada eh? InsyaAllah moga ada rezeki teacher sekeluarga :)

    BalasPadam