Jumaat, Mac 29, 2013

Akhirnya..

Assalamualaikum..

Setelah bertahun-tahun bertahan dengan telefon lama(nokia cokia kura2 yang ada lampu suluh tu..), akhirnya berlaku satu insiden yang memaksa telefon dan simkad lama ditukar bersama-sama sekaligus..maka hilanglah segala nombor kontek kawan-kawan dan sedara mara..

Hikmah disebalik kejadian?Yea!!Cikgu dapat telefon baru..yippiii!!(^_^)

Ni ler telefon baru cikgu..anggun tak?hehe..gambaq carik dari intenet je ni..

Wassalam..

6 ulasan:

  1. sekali tak rosak teruk, selagi tu tak tukar tukar ye dok... huhu

    BalasPadam
  2. Salam mesra teacher,
    :D Tahniah kak.

    Dulupun saya ada nokia lampu suluh juga, hehe. Lepas takleh pakai, hubby carikan nokia secondhand yg ada cermin besar. Senang nak nampak tulisan, kan?
    Tapi lampu suluh dah tak ada la, dulu ia berguna buat suluh-suluh dalam kereta. hehe.

    BalasPadam
  3. akak punya fon kalau x rosak mmg x tukar... kalau tukar pun buat muka x malu minta fon suami n suruh suami beli lain..hhee.. jumat!

    BalasPadam
  4. Kunjungan perdana.. semoga menjadi awal perkenalan yang baik..salam kenal dan sukses terus.

    BalasPadam
  5. Lampu suluh byk gunanya...hihihi

    BalasPadam