Jumaat, April 05, 2013

Alhamdulillah dah Jumaat..

Assalamualaikum..

Suka sangat hari Jumaat..selain esok cuti, rasa lapang sikit sebab kelas pun tak banyak..



Tapi yang tak bestnyer..malas pulak nak tulis 'entry' panjang-panjang..hehe..

Ok, jom siapkan buku rekod dan tengok keja-keja yang patut..bukannya boleh bawak balik keja kat rumah..nanti tak sempat buat pun..

Wassalam


3 ulasan:

  1. Saya pernah BANYAK kali bawa kerja balik umah. Memang tak tersentuh pun..kikikikk

    BalasPadam
  2. salam cikgu...mmg terasa lapang bila cuti...

    BalasPadam
  3. Errr saya pula memang kerja lebih di rumah, kadang-kadang je gi opis

    BalasPadam