Jom minum kopi!!

Assalamualaikum..

Sekarang mood nak cari duit lebih, cikgu dah mula berbisnes kecil-kecilan..

Tak mahal pun kopi ni ..RM 18 sekotak, ada 20 paket ..sedap, gabungan rasa habbatussauda, madu dan badam..tak caya, cuba rasa dulu..

Buat ibu-ibu menyusu juga digalakkan..insyaAllah memperbanyak air susu..kenyang baby minum nnt..

Kalau berminat, hubungi cikgu di emel ni ye: dr_basya@yahoo.com

Ok, tu je..

Wassalam..

Ulasan

  1. nak try jugak cikgu.
    kalau 2 kotak masuk pos ke johor ni berape ye?
    nanti sms ke 0127682615, dengan akaun bank sekali.

    *mood bantu rakan2 berniaga..

    BalasPadam
  2. tiada kos pos..nnt cikgu mesej ye..

    BalasPadam
  3. Dah jadi bisnis woman ini...Cayok!!!

    BalasPadam
  4. Wah tahniah maju setapak lagi ke hadapan

    BalasPadam

Catat Ulasan