Selasa, April 02, 2013

Jom minum kopi!!

Assalamualaikum..

Sekarang mood nak cari duit lebih, cikgu dah mula berbisnes kecil-kecilan..

Tak mahal pun kopi ni ..RM 18 sekotak, ada 20 paket ..sedap, gabungan rasa habbatussauda, madu dan badam..tak caya, cuba rasa dulu..

Buat ibu-ibu menyusu juga digalakkan..insyaAllah memperbanyak air susu..kenyang baby minum nnt..

Kalau berminat, hubungi cikgu di emel ni ye: dr_basya@yahoo.com

Ok, tu je..

Wassalam..

5 ulasan:

  1. nak try jugak cikgu.
    kalau 2 kotak masuk pos ke johor ni berape ye?
    nanti sms ke 0127682615, dengan akaun bank sekali.

    *mood bantu rakan2 berniaga..

    BalasPadam
  2. tiada kos pos..nnt cikgu mesej ye..

    BalasPadam
  3. Dah jadi bisnis woman ini...Cayok!!!

    BalasPadam
  4. Wah tahniah maju setapak lagi ke hadapan

    BalasPadam