Selasa, September 17, 2013

PTPTN OH PTPTN..

Assalamualaikum..

Berapa ramai lagi yang masih ada hutang PTPTN? Sila angkat tangan!! Saya!Saya!

Uhuhuhu..sekarang tgh ada diskaun untuk bayaran balik..20 peratus untuk bayaran langsam..ada sapa2 nak tlg bayarkan tak?


Masa amik..suka je..


Untungler kalau gini..

Tak perlulah sampai macam ni..

atau macam ni..


kan bagus kalau macam ni...


Tapi klu fikir2kan balik..benda apa yang 'free' zaman sekarang ni?

Masuk toilet pun dah berbayar..

Apa2 pun, dah namanya hutang..Wajib dibayar..Cuma masih mengharap hutang itu akan ada org tolong bayar..hehehe..Jangan marah2..senyum(^_^)

Wallahua'lam

4 ulasan:

  1. 'hutang' yang ramai tak nak bayar =)

    BalasPadam
  2. habis belajar hutang dh menunggu

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum...

    terima kasih berkunjung ke ke teratak sy...

    BalasPadam
  4. saya bayar ptptn dr mula kejw dulu....sampai skrg lum abis lg

    BalasPadam