Khamis, April 24, 2014

Cream Puff

Assalamualaikum

Apa khabar semua? Minggu ni memang sangat sibuk..tapi saya cuba hadapi dengan sebaik mungkin.

Alhamdulillah, dengan berkat bersangka baik dengan Allah, setakat ni nampaknya segala yang dirancang berjalan seperti yang sepatutnya.

Semalam baru selesai berbengkel 'mind mapping' di SMK Abdul Rahman Talib.Menarik bengkel yang dijalankan kerjasama kerajaan Negeri Perak bawah program KPerak dengan Jabatan Pelajaran Negeri ni. Teknik yang diberi tu sangat menarik cuma mungkin disebabkan masa yang agak singkat, maka penceramah tu memberi penerangan dengan agak cepat. Kesian tengok pelajar-pelajar ni terkebil2 je mata depa tengok slaid yang dia tunjuk tu...huhu..(T T)








Mesti korg ingat, salah tajuk kan entry ni? Tajuk kat atas cream puff..tetiba teringat cream puff yang dijual budak katering sehari sebelum saya ke bengkel tu..sedap sungguh!

Lagipun, kalau saya buat tajuk bengkel, mesti tak ramai yang rasa nak baca kan? kalau tajuk makan ni, mcm best je orang nak baca..huhu..

Oklah, nak tgk gambar cream puff tu ke? Yela..yelah..
 
Ni saya tunjuk gak kat bawah ni.Tengokla puas-puas yer..(>_<)


Budak-budak katering juai dengan harga RM 2 je..Sedap dan gebuuuuuuuu....

Wassalam

5 ulasan:

  1. krim puff memang sedap...lama tak makan...

    menabung nuffnang kat sini..

    BalasPadam
  2. haha...taktik macam ni pun blh ye...cikgu, pendidik kedua sy kenal dlm dunia blog ni...

    BalasPadam
  3. smk abdul rahman talib kuantan ke/ skolah saya tu.

    BalasPadam