Isnin, Julai 07, 2014

Nurul - pelajar misteri

Assalamualaikum



Sambungan karektor upin ipin dan kawan-kawan hari tu....

Kalau korang ingat, saya ada sebut pasal seorang pelajar perempuan misteri dalam kelas 1 Ceria ni..cuba tgk budak pompuan, baris depan hujung kanan, nama kat bawah ditulis Nurul. Sila abaikan gambar budak pompuan blkg dia tu ye sbb ada org edit gambar Susanti dan letak gambar org len. Utk pengetahuan korg lagi, kelas 1 Ceria ni ada 12 orang je tau..Pompuan 4 orang je, yang lain semua lelaki. Jom kita intai budak misteri kita ni.

Nurul

- Watak yang muncul kadang-kadang. Tak pernah dengar suara dia mahupun kawan-kawan bicara tentang dia. Kewujudan macam 'hantu' je dlm kelas. Tapi wujud dalam aktivit kelas antaranya drama 'si Pengembala dan biri-biri' di mana dia pegang watak sebagai bunga dengan Susanti dan Devi. Mungkin belum jumpa suara yang sesuai untuk dia atau memang dia ni bisu. Sangat mengharapkan akan ada satu episod khas pasal dia. Teringat seseorang di kampung suami bernama Nurul juga. Muka pun hampir nak sama kan, Naim? Hehe..


Ustaz Hamzah

- Antara watak terbaru dalam siri ini. Kemunculannya hampir serentak dengan Cikgu Melati. Ustaz yang berjiwa muda dan peminar tegar aiskrim metropop. Kalau kat sekolah ni kompom ramai peminat sebab hensem dan muda..ehehe

Wokeh. tu je nak tulis. Komen tau pendapat korang. Sapa komen dia comel (^_^)

Wassalam.

22 ulasan:

  1. misteri betul watak Nani tu kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. typo..nak tulis Nurul. ceh!

      Padam
    2. hehe..tersasul plak ye?hehe.mesti pasni akan ada pasal dia..kita tgg jelah..jeng..jeng..jeng..heheh

      Padam
  2. iyelar iyelar wak komen nih., iihKKks

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam Teacher Basariah..
      hehe..bru nk terkejut tgk pic bdk perempuan yg last sebelah kanan tu.. :p
      betul jgk tu..jrang sgt tgk watak bdk ni..

      Padam
    2. hehe..watak sampingan yang misteri kan?mungkin depa saja tgg episod khas br nak story pasai dia tu..

      Padam
  3. Ada eh watak Nurul nih? Tak perasan plak kita.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada..kena perati betoi2..dia wujud sekali sekala je..duduk semeja dgn ijat kat blkg kelas.huhu

      Padam
  4. saya tak berapa ikut sangat cerita upin ipin ini so tatau sangat apa nak komen..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe..sy terlayan kes anak2 je ni..lama2 dh bleh hafal dialog setiap siri..huhu

      Padam
  5. tak perasan pulak watak tue.

    BalasPadam
  6. feberet anak-anak dan juga mamanya...hehehe

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum.. Salam kenal dari Ros.. selamat berpuasa :)
    Ros pun suka kartun upin ipin ni. tapi tak perasan pulak watak Nurul..

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum..

    Selamat berpuasa. Kadangkali ada juga diluangkan masa menonton Upin dan Ipin tapi jarang sangat jumpa watak Nurul...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam. Terima kasih sudi menjengah blog saya

      Padam
  9. Bunda selalu menonton Upin Ipin dengan Zarif..

    BalasPadam
  10. Tak tengok pulak yang baru ni..jarang tengok TV

    BalasPadam