Selasa, April 11, 2017

Kulit melecet? Ini penyelesaiannya!

Assalamualaikum

Cikgu nak kongsikan maklumbalas pelanggan Bedak Asmak. Jemput baca ye😀


"Bedak Asmak memang sesuai sapu luaran tu...
nenek saya hari tu waktu dia sakit tak bleh bangun & kena pakai pempers, lama2 jadi melecet & bengkak merah2 sampai luka la kat celah2 peha, puggung dan tempat sulit tu...sakitnya tak boleh nak citer la...tambah pulak dia ada kencing manis...jadi kalau luka ke, gatal2 biasanya susah nak hilang...kesian sangat tengok...selalu nangis bila dah tak tahan sangat..Try letak macam2 tapi tak ada perubahan, makin teruk ada la...huhu

Lepas tu saya try sapukan bedak asmak ni...Alhamdulillah dia bagitahu hilang rasa pedih dan gatal2 merenyam tu...lagi seronok bila tengok tempat yang sakit tu dah kering...dia pun tak mau pakai yang lain...mintak sapukan bedak asmak jer 😅

3 botol jugak la habis pakai...hihi.
Alhamdulillah pulih sepenuhnya asbab guna bedak asmak ni...Nak ambik gambar pun tak boleh sebab kat tempat sulit 🙈

Sekarang memang standby sentiasa bedak dengan minyak asmak bagi untuk dia...sebab kulit dia sensitif sangat2 sekarang mudah sangat nak jadi gatal2/melecet/kudis...makcik yang jaga bagitahu bila nak jadi je, dia cepat2 sapu minyak & selang selikan dengan bedak...Alhamdulillah cepat baik & tak melarat..😊"

-Puan Sharifah-



Tak tahu mana nak dapat Bedak Asmak ni? 

Hubungi 0135819100 (basariah)

Cod Teluk Intan
Pos Seluruh Malaysia

Setiap pembelian akan menerima hadiah misteri percuma! 😙

Tiada ulasan:

Catat Ulasan