Seo Services

Anak meragam malam

Assalamualaikum

Kisah besar pengakuan pengguna

ANAK MERAGAM TIAP MALAM BUAT IBU DAN AYAH SUSAH TIDUR. 

Masalah meragam tiap malam ni terjadi semasa anak sulung saya masih bayi. Tapi bila dikasi susu tak mahu. Bila check lampin tak ada pulak saya tengok basah. Mesti kembung perut ni. Saya sapu dengan minyak bayi tapi sekejap je tidur, tak sampai pun berapa jam dah bangun menangis semula. Begitulah selama beberapa bulan. 
.
Mak mana yang tak risau kan. Tambahan pula saya dan suami tak dapat rehat yang cukup. Siang masing-masing sibuk dengan tugas hakiki. Nak rehat waktu malam pun dah tak tenang. Sebab tu saya cuba Minyak Herba Asmak. Minyak Herba Asmak ni dah banyak diperkata orang tentang keberkesanannya. Selama ni saya cuma mendengar sahaja tak terasa nak cuba. Asbab anak sulung asyik meragam tiap-tiap malam saya cuba juga.  
.
Saya beli dengan kawan di office yang merupakan agen Minyak Herba Asmak ni. Nak tau apa jadi, buat pertama kali saya dan suami dapat tidur nyenyak tanpa perlu  bergilir-gilir berjaga untuk pantau si sulung kami ni. Sejak tu anak saya dah tak meragam. Kawan saya pun bukan sekadar jual, dia guide saya cara nak guna, bila nak sapu pada bayi. Maklumlah anak sulung kan. Masa ni mummy tak pro lagi. 
Alhamdulillah sekarang dh ada dua cahaya mata. Anak kedua dah tak ada masalah sangat nak jaga. Semua nya dengan bantuan Minyak Herba Asmak juga. Memang terbukti keberkesanan Minyak Herba Asmak ni. Terima kasih Minyak Herba Asmak 






0135819100 Cikgu Basariah
Anak meragam malam Anak meragam malam Reviewed by Teacher Basariah on Rabu, Januari 20, 2021 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.