Seo Services

Tips elak anak kena guna Neb

Assalamualaikum

Dulu masa anak saya tiga bulan, kena demam, selsema, batuk dan kahak. Lengkap semua 1 set. Masa tu muka saya je lah yg  selalu beratur pergi klinik sebab anak kena nebuliser. 

Anak dah 6 bulan pun masih sama,  kena lagi batuk dan kahak. Neb kena juga. Tapi lendir memang lama nak hilang. 

Sampailah berjumpa dengan Minyak Herba Asmak ni, ada kawan recommend. Alhamdulillah anak muntah kahak memang banyak. Lepas je pada tu, anak saya sihat, dah tak ada bunyi kahak lagi. 

Memang mudah sangat cara nak guna. Titis, sapu dan gosok di pada ubun-ubun anak, bawah hidung, bahagian dada dan tapak kaki anak. Produk ni tak panas, cuma berangin je. Sesuai sangat untuk anak kecik. 

Ni minyak 10ml harga rm19

Antara maklumbalas pelanggan yang berpuas hati selepas guna Minyak Herba Asmak

Alhamdulillah akhirnya, saya dah jumpa solusi untuk anak saya. Minyak Herba Asmak memang pilihan saya👍🏻

Risau dan gusar akan batuk dan kahak anak? Boleh klik link di bawah cuba produk ini, insyaAllah membantu☺



0135819100 Cikgu Basariah
Tips elak anak kena guna Neb Tips elak anak kena guna Neb Reviewed by Teacher Basariah on Isnin, Januari 18, 2021 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.