Seo Services

Sibuk-sibuk Juga, Kesihatan juga Perlu dijaga

Dalam kesibukkan kita buat kerja rumah ka atau tugasan hakiki , kita perlu ada masa juga untuk rehatkan diri . Kita santai² dulu menikmati kebaikkan dan manfaat produk Asmak .

Kita perlu tenang menghadapi apa jua cabaran dalam menghadapi apa jua tugasan harian kita . 

Bangun pagi ,  teguk dulu sesudu madu ,  tidak kisahlah madu asli ka madu halia bentong mahupun madu kurma merah ,  agar lebih bertenaga untuk memulakan tugasan harian serta menambahkan imun dalam badan .

Bagi ibu² yang hendak bersiap mahu pergi kerja tu , serikan muka dengan set kecantikan asmak yang terdiri daripada Cc cream , bedak muka two way cake dan pelembab bibir lip balm kaisa , waahh sangat membantu ni bagi ibu² yang kejar masa mahu pergi kerja . Mudah pakai dan jimat masa hanya dalam 3 minit sudah siap , yang pastinya lagi tatap nampak santik bah . Terserlah keayuan🥰🥰

Dan kalau mahu buat air teh O ka atau apa saja minuman TAPI jangan lupa titis Stevia pengganti gula putih gaiss , baik untuk kesihatan dan sangat bermanfaat stevia ni .

Kalau tengah-tengah buat kerja , tetiba sakit kepala ka migrain keluar ka , bah sapu atau roll saja dengan Minyak herba asmak ataupun dengan refreshing aromatheraphy , pasti lepas tu segar .

Malam pula sebelum tidur , spray Minyak Habbatussauda ke mulut , banyak khasiat kita dapat dari minyak habbatussauda ni . Boleh diamalkan mengikut cara pakai yang betul janji konsisten , bukan hanya diperlukan pabila sakit saja ok . 

Jaga Kesihatan , Sihat itu Penting .

Kita sihat hati gembira , anak sihat hati tenang bah🥰🥰

Mencegah lebih baik dari mengubati✌️





Berminat dengan produk Asmak? Jom dapatkan produk asmak dengan cikgu Ayu sekarang! 😊

Boleh whatsapp kami dengan klik link di bawah.


Nak terus datang ke centre kami? Boleh waze ya 😁

Asmak Distribution Centre Teluk Intan

Anda ada  akaun Tik Tok? Jom follow kami dan dapatkan pelbagai produk Asmak di shop Cikgu Ayu Asmak ya (^_^)

0135819100 Cikgu Basariah
Sibuk-sibuk Juga, Kesihatan juga Perlu dijaga Sibuk-sibuk Juga, Kesihatan juga Perlu dijaga Reviewed by Teacher Basariah on Khamis, Februari 02, 2023 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.