Isnin, Januari 30, 2012

Pernah tak?

1. Tengah sibuk-sibuk memasak teringat nak ambil sesuatu kat dalam peti sejuk tapi bila dah buka peti sejuk tetiba dah lupa nak ambil apa..patah balik ke dapur dengan tangan kosong..hmm..(situasini juga mungkin berlaku kat tempat kerja dan dimana-mana termasuk masa membeli belah)

ihsan dari http://syuwaistory.blogspot.com/2011/12/pelupa.html
2. Tengah memandu pagi-pagi atau malam tiba-tiba ada kabus tebal kat depan..terus cuak dan terbayang akan masuk ke suatu dimensi lain..atau kembali ke masa silam mahupun masa akan datang..berangan la ni kiranya..

3. Beria-ria bawak balik kerja ke rumah dengan harapan boleh buat tapi tup2 langsung tak sentuh..bengang ja rasa..buat berat beg ja..

4. Bersemangat nak bersenam kuruskan badan atau mengurangkan makan tapi tertunda apabila asyik berdepan dengan makanan yang sedap2 lagi menyelerakan ataupun terpengaruh dengan cerita tv yang best terus tak mau keluar rumah..hehe..


5. Rasa nak jadi orang lain bila tengok orang tu hepi sangat dengan hidup dia..nak tukar dirila kononnya..tambah2 bila tgk tv..pengaruh filemla ni..

6. Bangun pagi dan rasa tak percaya tu diri korang apatah lagi teangok cermin..lain macam je rasanya muka aku ni...oh, aku dah tua!!!Tidak!!

7. Rasa apa yang korang sedang alami ni macam mimpi dan berharap korang akan segera bangun dari mimpi terutamanya bila korang buat sesuatu yang teruk hari tu..

Rasamacam mimpi ja..tiba2 dah besar si razin ni..

7 ulasan: