Rabu, Ogos 06, 2014

Buatlah pilihan yang bijak








Sesapa yang rasa nak bertukar ke stevia utk kesihatan yang lebih baik in shaa Allah, dijemput klik link ni ye https://rcc2u.com/reff/drbasya 

Wassalam

4 ulasan:

  1. tepung gandum 1 malaysia boleh guna ye. takde bleaching ke. menarik ni. sbb kat umah ada sekampit tepung 1 malaysia tu org bagi. tapi berbelah bagi nak guna. so, pasni bleh le guna. tapi dgr kata, adabi tu pun syarikat cina. tak tua ye ke tak.

    BalasPadam
  2. Bagus.. Fikh Aulawiyat jugak, kalau xdak.. XD

    BalasPadam
  3. Pilihan di tangan kita...kita mampu merubahnya..

    BalasPadam
  4. TQ.Boleh saya save sebagai checlist masa beli barang dapur..:)

    BalasPadam